МИ представники
SEO

Як збільшити продажі за допомогою SЕО?

SEO (Search Engine Optimization) — це просування, розкрутка сайту під пошукові запити в Google, Yandex та інших пошуковиках. Наприклад, якщо Ви продаєте кактуси, то людина, яка шукає кактуси в Інтернеті, скоріш за все, потрапить саме на Ваш сайт.

Навіщо Вам це потібно?

Уявіть, що Ви маєте шикарний магазин у самому центрі столиці.
Крім того, що до такого магазину заходить великий потік перехожих, до Вас їдуть покупці з усіх країв – і знають, що отримають якісний товар і відмінний сервіс. У Вас направду успішний бізнес.

До чого тут Інтернет?

А якщо уявити, що Інтернет — це величезне місто, а Ваш сайт — це магазин? Так ось, щоб мати «магазин в центрі міста», Вам знадобиться SEO.
Це – щомісячна «оренда», котру Ви сплачуєте, щоб мати великий потік користувачів у своєму магазині.
Без SЕО Ваш сайт (яким би «красивым» він не був) – буде підвальним приміщенням у спальному районі. І щоб про Вас дізналися, доведеться витрачати значні кошти на рекламу.

Скільки коштує SЕО?

Від 4 тис. грн. Це багато чи мало?
Ви краще знаєте економіку свого бізнесу. Скільки Ви готові платити за постійний потік клієнтів?
Давайте ми БЕЗКОШТОВНО порахуємо вам, скільки потенційно нових клієнтів за місяць повернуть Ваші витрати на SЕО?

ми 10 років

на ринку і знаємо про
просування все

Залишити заявку




Інтернет маркетинг від LuxSite:

ПРОВОДИМО
АНАЛІЗ

Технічний аудит
SEO аудит
Аналізуємо
конкурентів

ТЕХНІЧНІ
РОБОТИ

Виправляємо помилки
на сайті
Проводимо аудит
зовнішньої оптимізації

РОЗРОБЛЯЄМО
СТРАТЕГІЮ

Безпечна стратегія щодо посилань
Стратегія контенту
на сайті

В ПРОЦЕСІ РОБОТИ
Розміщуємо контент
Отримуємо якісні посилання

ДАЄМО
РЕКОМЕНДАЦІЇ

Юзабіліті сайта
Іншим рекламним каналам
Відео маркетингу

КОНТРОЛЬ
РЕЗУЛЬТАТІВ

Аналіз результатів
Корекція стратегії

Для чого сайтові потрібне SEO?

Що же таке SEO и для чого воно потрібнн
оптимізувати сайт?

Давайте не будемо вдаватися в подробиці та історію, засмічувати пам’ять зайвими термінами. Ми лише спробуємо створити загальну картину, яка допоможе чітко зрозуміти, для чого потрібно оптимізувати сайт і як SEO може вплинути на розвиток бізнесу в інтернеті.

  1. Детальніше

    Коли ваш потенційний клієнт вводить запит в пошукову систему (в тому числі і Google), ви напевно хочете, щоб цей клієнт потрапив саме на ваш сайт. Для цього потрібно зробити так, щоб ваш вебсайт був якомога вище серед інших подібних ресурсів у відповіді Google, тобто щоб ваш сайт сподобався пошуковій системі. А сукупність дій, які роблять сайт привабливим для пошукових систем, і є SEO або “Пошукова оптимізація”.

    Оптимізація сайту – це один з варіантів залучення нових клієнтів. Причому, це будуть потенційні клієнти, які самі Вас знайшли – не менеджер їх переконав звернутися до вас, чи не нав’язлива реклама. Їх вже цікавить Ваш продукт, вони вже вирішили зробити покупку і тому виявилися на вашому сайті. При цьому, такого роду ліди будуть коштувати для вас набагато дешевше, ніж послуги менеджера з продажу, або, наприклад, контекстної реклами.

Правильна оптимізація сайту —
в чому зарука успіху?

Кожен досвідчений СЕОшник скаже Вам, що зарука успішного просування – це “правильна” та “повна” оптимізація сайту до вимог пошукових систем. Незалежно від напряму Вашої діяльності та різновиду сайту (каталог, блог, візитівка або інтернет-магазин), правила оптимізації єдині для всіх.

  1. Детальніше

    Оптимізація сайту для пошукової системи складається з двох основних компонентів:

    1. Внутрішня оптимізація — налаштування визначених внутрішніх параметрів сайтів (текстове та графічне наповнення, технічні налаштування роботи сайту в цілому та безпомилкова робота кожної сторінки). Правильно оптимізований сайт “ більш дружньо” сприймається пошуковими системами.
    2. Зовнішня оптимізація — зводиться до популяризації Вашого бренду, назви, сайту в Мережі. Це – всі згадування, посилання на сайт. Це й обговорення на форумах, відгуки, статті на авторитетних ресурсах, відео контент і багато іншого.

    Внутрішня оптимізація.

    Це багатокомпонентне поняття. Багато фахівців навіть складають певний план, перелік пунктів перевірки для проведення аудиту і створення списку необхідних правок. Головні етапи, без виконання яких не досягти успіху, це:

    • Семантика
    • Оптимізація мета-тегів
    • Оптимізація контенту
    • Зручність сайту
    • Технічний стан сайту та його оптимізація згідно вимог пошукових систем
    • Оптимізація сайту під різноманітні пристрої

    Для здійснення більшості правок та коректної роботи сайту, для мобільної версії та впровадження багатьох технічних рішень, Вам необхідно буде звернутися до фахівця-програміста.

    Перелік подібних питань досить великий, і таку роботу неможливо виконати без спеціальних знань, програм та навичок.

    Але одразу варто відмітити: чим менше технічних помилок і недоліків у роботі сайту, тим швидше Ви потрапите до ТОПу пошукових систем — а значить, отримаєте своїх клієнтів, відвідувачів та аудиторію (обсяг робіт буде різнитися в залежності від обраних Вами цілей).

    Зовнішня оптимізація

    Це також достатньо широке і багатокомпонентне поняття. Зовнішню оптимізацію можна порівняти з репутацією — чим якісніші та природніші відгуки, тим вище рейтинг Вашої компанії, бренда, сайту..

    Ідеальний варіант білого SEO — коли інформація на Вашому сайті настільки корисна та цікава, що люди самі прагнуть нею ділитися. Так, цікава новина або прес-реліз із посиланням на Ваш ресурс може потрапити до стрічки новин ТОПових сайтів мас-медіа, блогів, форумів, соціальних мереж. Або статтю про продукт чи товар, що Ви пропонуєте, буде розміщено на сторінках авторитетного блогера (звісно, теж із посиланням). Другий варіант — платити авторитетним, перевіреним блогерам чи модераторам сайтів, щоб вони розмістили інформацію або текст про вас. На жаль, перемовини інколи тягнуться довго, а ціни за таку послугу зашкалюють. Але у тих, хто постійно займається моніторингом, вже є «в рукаві» бази якісних та перевірених контактів.

    Якою б легкою не здалася Вам зовнішня оптимізація на перший погляд, це насправді не такий простий процес. В реальності це постійна робота — аналіз конкурентів, підбір якісних донорів та налагодження контактів, робота з соціальними мережами, контроль визначеного бюджету та багато іншого.

    Для досягнення якісного результату необхідно набратися терпіння. Пошукова оптимізація давно переросла просту закупку посилань. Чи розвиваєте (будуєте) Ви бренд, чи займаєтеся продажами товарів/послуг – варто розраховувати на тривалу та постійну роботу над пошуковою оптимізацією.

Чи зможу я самостійно
просувати сайт?

Це питання задають собі все більше бізнесменів і підприємців. Відповідь проста: можливо все :). Але слід врахувати, що якість просування безпосередньо залежить від Вашого досвіду, знань, спеціального софту (програмного забезпечення) і самого головного пункту: ЧАСУ.

  1. Детальніше

    Ще можна взяти спеціаліста у штат. Та, як свідчить практика, знайти справжнього фахівця важко. Універсальних солдатів не існує, а інтернет маркетинг настільки швидко розвивається, що одна людина просто не в стані володіти всіма інструментами.

    Отже, у Вас лишається тільки варіант набору великої команди фахівців і створення окремого відділу інтернет-маркетингу. Таке собі може дозволити не кожна компанія.

    Аутсорсинг. Доручити напрям іншій, спеціалізованій компанії.

    Оптимальний варіант. Але одразу хочемо попередити, це не фрілансер (дивіться другий пункт), а компанія з командою, що має достатній досвід у потрібних для вас напрямах, а також ресурси. Якщо Ви почуєте щось типу ”у нас індивідуальний підхід, у нас лише 15 проектів на одного спеціаліста” та подібне, то краще відмовитися від співпраці.

    Так що довіряти фахівцям можна, але краще перевірити: вивчайте портфоліо, читайте відгуки — і робіть вірні висновки.

    Варто пам’ятати, що найважливішими для онлайн-бізнесу лишаються питання:

    • Моя мета у бізнесі
    • Що я хочу отримати від ІМ
    • Хто мій ідеальний клієнт?
    • Як зробити вигідну пропозицію і презентувати потенційному покупцеві свій товар?
    • Як правильно презентувати потрібну інформацію та зробити її по-справжньому цінною?
    • Аналітика: наскільки ефективною буде ваша рекламна кампанія та як спрацює маркетинговий план?

    Все це також напряму впливає на успішність кампанії. Продумані та злагоджені дії, необхідні фінансові вкладення та виконання поставлених завдань – і вже скоро про Вас та Ваш продукт дізнаються всі, а вкладені гроші почнуть приносити реальний прибуток.

Пакети пропозицій по SEO

  • SEO аудит сайту Проведення SEO-аудиту допоможе визначити план робіт в подальшому просуванні веб-сайту
  • Аналіз конкурентів Аналіз конкурентів ринку в маркетингу - це обов'язковий перший крок перед розробкою маркетингової стратегії
  • Технічний аудит сайту Технічний аудит сайту - комплекс робіт, що дозволяють визначити та усунути програмні і технічні помилки, які безпосередньо впливають на успішність і швидкість виходу в ТОП
  • Збір базових ключових Згідно заданих клієнтом пріоритетних напрямків / сторінок ми зберемо максимально повний список запитів для оптимізації і просування для пріоритетних сторінок і категорій
  • Підбір семантичного ядра Збираємо максимально повне семантичне ядро, розбиваємо на групи. При зборі семантичного ядра робимо акцент на комерційні та інформаційні запити. Виділяємо групи по пріоритету
  • Оптимізація URLs сторінок Продумуємо структуру сайту, вказуємо, які потрібні сторінки під всі групи запитів. При необхідності даємо рекомендації щодо коригування / змін в структурі сайту.
  • Додаткові сторінки Створення додаткових і оптимізація існуючих сторінок для збільшення охоплення семантики і трафіку з органічного пошуку
  • Моніторинг видимості сайту в ПС Працюємо з сервісами Google webmasters, Google Analitycs, Yandex webmaster і Metrika, Ahrefs, Serpstat і іншими.
  • Щомісячний звіт Докладний звіт про проведені комплексні роботи
  • Підтримка проект - менеджера Персональний менеджер допоможе швидко вирішити питання як щодо технічної роботи сайту, так і по SEO питань
  • Обробка питань через СРМ Зручна система контролю постановки і виконання завдань
  • Рекомендації по юзабіліті Ми зробимо аналіз і дамо поради щодо оптимізації юзабіліті, ефективність яких підкріплена реальними і досить достовірними кейсами.
  • Оптимізація мета-тегов Метатеги (англ. meta tags) — (X)HTML-теги, призначені для надання структурованих метаданих про веб-сторінці. Як правило, розташовуються в заголовку (тезі) (X) HTML-документа.
  • H1 H2 title оптимізація Грамотний підбір і розстановка заголовків H1 і H2 при оптимізації текстів на сторінках сайту що просуваються - важливий етап seo робіт.
  • Перелінковка Перелінковкою сайту (від англійського «link») називають зв'язування сторінок одного сайту або різних ресурсів гіперпосиланнями.
  • 301 редирект 301 редирект (301 Permanent Redirect) – серверне перенаправлення користувачів на інший URL адрес при зміні або втрати адресів сторінок сайту
  • Canonical tagging Тег rel=canonical для видалення дублікатів сторінок. Тег canonical допоможе вам позбавитися від дубльованого контенту на сайті, вказуючи бажану версію URL адреси для сторінки.
  • HTML & XML и robots.txt Карта сайта і службовий файл robots.txt допомагають правильно налаштувати індексацію
  • Alt & titles для зображень Оптимізуємо зображення на сайті, щоб вони потрапили в пошук
  • Створення сторінок в соц. мережах Створення сторінок в соціальних мережах, Представництво бренду у вигляді сторінки в одній або декількох соціальних мережах.
  • Google My Business profile Створення сторінки компанії в Google My Business
  • Facebook
  • Google+, Youtube, VK, Instagram
  • Аналіз текстів на сайті Аналіз текстів на сайті та рекомендації щодо зміни існуючих текстів та написання нових
  • Створення контенту Робота з регулярним написанням і додаванням інформаційного контенту, складання контент-плану і рекомендації по наповненню блога
  • ТЗ з написання контенту На основі семантичного ядра, складається докладний ТЗ для копірайтера для отримання грамотних SEO текстів
  • Статті на розділи, категорії Регулярне написання текстів для пріоритетних категорій в рамках бюджету
  • Оптимізація відео Youtube Вся пошукова оптимізація YouTube спрямована на виведення цікавого відеоконтенту в верхні рядки ТОПів.
  • Каталоги, довідки Реєстрація сайту в місцевих (і не тільки) каталогах, довідках, директоріях. Всі сайти-донори повинні мати певні показники якості
  • Розміщення платних статей Регулярне написання статей інформаційного та рекламного характеру для розміщення на сторонніх ресурсах, порталах новин. Такі статті - не тільки додаткові трастові посилання, але і додатковий трафік
  • Форуми Створення і ведення акаунтів на форумах, постинг повідомлень або тем з інформацією про сайт або про продукт. Такі пости не завжди можуть містити посилання: основна мета - залучення потенційних клієнтів, отримання ЦА
  • Блоги, коментарі Складання ТЗ і отримання посилань з тематичних блогів у вигляді коментарів. Основна мета - залучення ЦА
  • Сателіти Сателіт - це допоміжний сайт, який надає допомогу в просуванні основного сайту, певної компанії або товару (сервісу).
  • Facebook content sharing Репости новин, статей сайту
  • Google My Business, Google+ Наповнення Google My Business, Google+ інформацією про компанії
  • VK, Instagram, Google+, Youtube Репости новин, статей сайту
  • Створення сторінок бренду Створення сторінок Facebook, Pinterest, VK, Instagram, Google+, Youtube
  • Ведення груп, спільнот Ведення сторінок Facebook, Pinterest, VK, Instagram, Google+, Youtube: постинг новин, оновлень, акцій, спілкування з передплатниками та ін.
  • Налаштування аналітики Google Встановлення Tag Manager, Google Analytics, Налаштування в Search Console
  • Налаштування цілей Google Analytics Налаштування цілей для наочності конверсій на сайті (для e-comerce)
  • Налаштування метрики Яндекс Встановлення Яндекс Метрики та налаштування в Яндекс Вебмастер
  • Створення рекламних кампаній Створення рекламних кампаній Adwords, Direct, Facebook и др.
  • Ведення рекламних кампаній Ведення рекламних кампаній в системах контекстної реклами Google Adwords, Yandex Direct, Facebook, Begun
  • Ремаркетінг Ремаркетінг – це функція, що дозволяє показувати рекламу користувачам, які раніше вже заходили на ваш сайт.
  • e-commerce Налагодження та відстеження електронної торгівлі на сайтах
  • Щомісячний платіж від:
  • Початковий
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • від 5 000 грн
  • Замовити
  • Оптимальний
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • від 8 000 грн
  • Замовити

Пакеты предложений

  • SEO аудит сайта (Проведение SEO-аудита поможет определить план работ в дальнейшем продвижении веб-сайта)
  • Анализ конкурентов (Анализ конкурентов рынка в маркетинге — это обязательный первый шаг перед разработкой маркетинговой стратегии)
  • Технический аудит сайта (Технический аудит сайта – комплекс работ, позволяющих определить и устранить программные и технические ошибки, которые напрямую влияют на успешность и скорость выхода в ТОП)
  • Сбор базовых ключевых (Согласно заданных клиентом приоритетных направлений/страниц мы соберем максимально полный список запросов для оптимизации и продвижения для приоритетных страниц и категорий)
  • Мониторинг видимости сайта в ПС (Работаем с сервисами Google webmasters, Google Analitycs, Yandex webmaster и Metrika, Ahrefs, Serpstat и другими.)
  • Ежемесячный отчет (Подробный отчет о проведенных комплексах работ)
  • Обработка вопросов через СРМ (Удобная система контроля постановки и выполнения задач)
  • Оптимизация мета-тегов
    (Метатеги (англ. meta tags) — (X)HTML-теги, предназначенные для предоставления структурированных метаданных о веб-странице. Как правило, указываются в заголовке (теге ) (X)HTML-документа.)
  • H1 H2 title оптимизация
    (Грамотный подбор и расстановка заголовков H1 и H2 при оптимизации текстов на продвигаемых страницах сайта – важный этап seo работ.)
  • Перелинковка
    (Перелинковкой сайта (от английского «link») называют связывание страниц одного сайта или разных ресурсов гиперссылками.)
  • HTML & XML и robots.txt
    (Карта сайта и служебный файл robots.txt помогают правильно настроить индексацию)
  • Google My Business profile
    (Создание страницы компании в Google My Business)
  • Анализ текстов на сайте
    (Анализ текстов на сайте и рекомендации по изменению существующих текстов и написанию новых)
  • Статьи на разделы, категории
    (Регулярное написание текстов для приоритетных категорий в рамках бюджета)
  • Каталоги, справки
    (Регистрация сайта в местных (и не только) каталогах, справках, директориях. Все сайты-доноры должны иметь определенные показатели качества)
  • Размещение платных статей
    (Регулярное написание статей информационного и рекламного характера для размещения на сторонних ресурсах, новостных порталах. Такие статьи – не только дополнительные трастовые ссылки, но и дополнительный трафик)
  • Настройка аналитики Google
    (Установка Tag Manager, Google Analytics, настройка в Search Console)
  • Ежемесячный платеж от: от 5 000 грн
  • SEO аудит сайта (Проведение SEO-аудита поможет определить план работ в дальнейшем продвижении веб-сайта)
  • Анализ конкурентов (Анализ конкурентов рынка в маркетинге — это обязательный первый шаг перед разработкой маркетинговой стратегии)
  • Технический аудит сайта (Технический аудит сайта – комплекс работ, позволяющих определить и устранить программные и технические ошибки, которые напрямую влияют на успешность и скорость выхода в ТОП)
  • Сбор базовых ключевых (Согласно заданных клиентом приоритетных направлений/страниц мы соберем максимально полный список запросов для оптимизации и продвижения для приоритетных страниц и категорий)
  • Подбор семантического ядра (Собираем максимально полное семантическое ядро, разбиваем на группы. При сборе семантического ядра делаем акцент на коммерческие и информационные запросы. Выделяем группы по приоритету)
  • Оптимизация URLs страниц (Продумываем структуру сайта, указываем, какие нужны страницы под все группы запросов. При необходимости даем рекомендации по корректировке/изменениям в структуре сайта.)
  • Дополнительные страницы (Создание дополнительных и оптимизация существующих страниц для увеличения охвата семантики и трафика из органического поиска)
  • Мониторинг видимости сайта в ПС (Работаем с сервисами Google webmasters, Google Analitycs, Yandex webmaster и Metrika, Ahrefs, Serpstat и другими.)
  • Ежемесячный отчет (Подробный отчет о проведенных комплексах работ)
  • Поддержка проект – менеджера (Персональный менеджер поможет быстро решить вопросы как по технической работе сайта, так и по SEO вопросам)
  • Обработка вопросов через СРМ (Удобная система контроля постановки и выполнения задач)
  • Оптимизация мета-тегов
    (Метатеги (англ. meta tags) — (X)HTML-теги, предназначенные для предоставления структурированных метаданных о веб-странице. Как правило, указываются в заголовке (теге ) (X)HTML-документа.)
  • H1 H2 title оптимизация
    (Грамотный подбор и расстановка заголовков H1 и H2 при оптимизации текстов на продвигаемых страницах сайта – важный этап seo работ.)
  • Перелинковка
    (Перелинковкой сайта (от английского «link») называют связывание страниц одного сайта или разных ресурсов гиперссылками.)
  • 301 редирект
    (301 редирект (301 Permanent Redirect) – серверное перенаправление пользователей на другой URL адрес при смене или потере адресов страниц сайта)
  • Canonical tagging
    (Тег rel=canonical для удаления дубликатов страниц. Тег canonical поможет вам избавиться от дублированного контента на сайте, указывая предпочитаемую версию URL адреса для страницы.)
  • HTML & XML и robots.txt
    (Карта сайта и служебный файл robots.txt помогают правильно настроить индексацию)
  • Alt & titles для изображений (Оптимизируем изображения на сайте, чтобы они попали в поиск)
  • Google My Business profile
    (Создание страницы компании в Google My Business)
  • Анализ текстов на сайте
    (Анализ текстов на сайте и рекомендации по изменению существующих текстов и написанию новых)
  • Создание контента
    (Работа с регулярным написанием и добавлением информационного контента, составление контент-плана и рекомендации по наполнению блога)
  • ТЗ по написанию контента
    (На основе семантического ядра, составляется подробное ТЗ для копирайтера для получения грамотных SEO текстов)
  • Статьи на разделы, категории
    (Регулярное написание текстов для приоритетных категорий в рамках бюджета)
  • (Вся поисковая оптимизация YouTube направлена на выведение интересного видеоконтента в верхние строчки ТОПов.)
  • Каталоги, справки
    (Регистрация сайта в местных (и не только) каталогах, справках, директориях. Все сайты-доноры должны иметь определенные показатели качества)
  • Размещение платных статей
    (Регулярное написание статей информационного и рекламного характера для размещения на сторонних ресурсах, новостных порталах. Такие статьи – не только дополнительные трастовые ссылки, но и дополнительный трафик)
  • Google My Business, Google+
    (Наполнение Google My Business, Google+ информацией о компании)
  • Создание страниц бренда
    (Создание страниц Facebook, Pinterest, VK, Instagram, Google+, Youtube)
  • Настройка аналитики Google
    (Установка Tag Manager, Google Analytics, настройка в Search Console)
  • Создание рекламных кампаний
    (Создание рекламных кампаний Adwords, Direct, Facebook и др.)
  • Ежемесячный платеж от: от 8 000 грн
  • SEO аудит сайта (Проведение SEO-аудита поможет определить план работ в дальнейшем продвижении веб-сайта)
  • Анализ конкурентов (Анализ конкурентов рынка в маркетинге — это обязательный первый шаг перед разработкой маркетинговой стратегии)
  • Технический аудит сайта (Технический аудит сайта – комплекс работ, позволяющих определить и устранить программные и технические ошибки, которые напрямую влияют на успешность и скорость выхода в ТОП)
  • Сбор базовых ключевых (Согласно заданных клиентом приоритетных направлений/страниц мы соберем максимально полный список запросов для оптимизации и продвижения для приоритетных страниц и категорий)
  • Подбор семантического ядра (Собираем максимально полное семантическое ядро, разбиваем на группы. При сборе семантического ядра делаем акцент на коммерческие и информационные запросы. Выделяем группы по приоритету)
  • Оптимизация URLs страниц (Продумываем структуру сайта, указываем, какие нужны страницы под все группы запросов. При необходимости даем рекомендации по корректировке/изменениям в структуре сайта.)
  • Дополнительные страницы (Создание дополнительных и оптимизация существующих страниц для увеличения охвата семантики и трафика из органического поиска)
  • Мониторинг видимости сайта в ПС (Работаем с сервисами Google webmasters, Google Analitycs, Yandex webmaster и Metrika, Ahrefs, Serpstat и другими.)
  • Ежемесячный отчет (Подробный отчет о проведенных комплексах работ)
  • Поддержка проект – менеджера (Персональный менеджер поможет быстро решить вопросы как по технической работе сайта, так и по SEO вопросам)
  • Обработка вопросов через СРМ (Удобная система контроля постановки и выполнения задач)
  • Рекомендации по юзабилити (Мы сделаем анализ и дадим советы по оптимизации юзабилити, эффективность которых подкреплена реальными и весьма достоверными кейсами.)
  • Оптимизация мета-тегов
    (Метатеги (англ. meta tags) — (X)HTML-теги, предназначенные для предоставления структурированных метаданных о веб-странице. Как правило, указываются в заголовке (теге ) (X)HTML-документа.)
  • H1 H2 title оптимизация
    (Грамотный подбор и расстановка заголовков H1 и H2 при оптимизации текстов на продвигаемых страницах сайта – важный этап seo работ.)
  • Перелинковка
    (Перелинковкой сайта (от английского «link») называют связывание страниц одного сайта или разных ресурсов гиперссылками.)
  • 301 редирект
    (301 редирект (301 Permanent Redirect) – серверное перенаправление пользователей на другой URL адрес при смене или потере адресов страниц сайта)
  • Canonical tagging
    (Тег rel=canonical для удаления дубликатов страниц. Тег canonical поможет вам избавиться от дублированного контента на сайте, указывая предпочитаемую версию URL адреса для страницы.)
  • HTML & XML и robots.txt
    (Карта сайта и служебный файл robots.txt помогают правильно настроить индексацию)
  • Alt & titles для изображений (Оптимизируем изображения на сайте, чтобы они попали в поиск)
  • Создание страниц в соц. сетях
    (Создание страниц в социальных сетях, Представительство бренда в виде страницы в одной или нескольких социальных сетях.)
  • Google My Business profile
    (Создание страницы компании в Google My Business)
  • Facebook
  • Google+, Youtube, VK, Instagram
  • Анализ текстов на сайте
    (Анализ текстов на сайте и рекомендации по изменению существующих текстов и написанию новых)
  • Создание контента
    (Работа с регулярным написанием и добавлением информационного контента, составление контент-плана и рекомендации по наполнению блога)
  • ТЗ по написанию контента
    (На основе семантического ядра, составляется подробное ТЗ для копирайтера для получения грамотных SEO текстов)
  • Статьи на разделы, категории
    (Регулярное написание текстов для приоритетных категорий в рамках бюджета)
  • Оптимизация видео Youtube
    (Вся поисковая оптимизация YouTube направлена на выведение интересного видеоконтента в верхние строчки ТОПов.)
  • Каталоги, справки
    (Регистрация сайта в местных (и не только) каталогах, справках, директориях. Все сайты-доноры должны иметь определенные показатели качества)
  • Размещение платных статей
    (Регулярное написание статей информационного и рекламного характера для размещения на сторонних ресурсах, новостных порталах. Такие статьи – не только дополнительные трастовые ссылки, но и дополнительный трафик)
  • Форумы
    (Создание и ведение аккаунтов на форумах, постинг сообщений или тем с информацией о сайте или о продукте. Такие посты не всегда могут содержать ссылку: основная цель – привлечение потенциальных клиентов, получение ЦА)
  • Блоги, комментарии
    (Составление ТЗ и получение ссылок с тематических блогов в виде комментариев. Основная цель – привлечение ЦА)
  • Сателлиты
    (Сателли́т — это вспомогательный сайт, который оказывает помощь в продвижении основного сайта, определённой компании или товара (сервиса).)
  • Facebook content sharing
    ( Репосты новостей, статей сайта)
  • Google My Business, Google+
    (Наполнение Google My Business, Google+ информацией о компании)
  • VK, Instagram, Google+, Youtube
    (Репосты новостей, статей сайта)
  • Создание страниц бренда
    (Создание страниц Facebook, Pinterest, VK, Instagram, Google+, Youtube)
  • Ведение групп, сообществ
    (Ведение страниц Facebook, Pinterest, VK, Instagram, Google+, Youtube: постинг новостей, обновлений, акций, общение с подписчиками и пр.)
  • Настройка аналитики Google
    (Установка Tag Manager, Google Analytics, настройка в Search Console)
  • Настройка целей Google Analytics
    (Настройка целей для наглядности конверсий на сайте (для e-comerce))
  • Настройка метрики Яндекс
    (Установка Яндекс Метрики и настройка в Яндекс Вебмастер)
  • Создание рекламных кампаний
    (Создание рекламных кампаний Adwords, Direct, Facebook и др.)
  • Ведение рекламных кампаний
    (Ведение рекламных кампаний в системах контекстной рекламы Google Adwords, Yandex Direct, Facebook, Begun)
  • Ремаркетинг
    (Ремаркетинг – это функция, позволяющая показывать рекламу пользователям, которые раньше уже заходили на ваш сайт.)
  • e-commerce
    (Настройка и отслеживание электронной торговли на сайтах)
  • Ежемесячный платеж от: от 5 000 грн

Залишилися питання?

Наші привітні менеджери з
задоволенням дадуть детальну відповідь на них

(044) 303-98-28

Зворотний дзвінок

Зворотний дзвінок


Дізнатися вартість просування сайту

Надішліть заявку

Имя
E-mail
Телефон
Послуга
Задача