Поява соціальних мереж не тільки змінило життя користувачів всесвітньої мережі, а й вплинуло на ведення бізнесу. Усвідомлюючи, яким чином буде рости і розвиватися «павутина» можна вигідно використовувати її для пошуку потенційних клієнтів і донесення інформації до цільової аудиторії.
У США і Європі це сталося набагато раніше, а в країнах колишнього СНД тільки кілька років тому – більше половини користувачів інтернету створили свої сторінки в різних соціальних мережах.
Це означає, що в мережі присутні представники всіх вікових категорій і різних соціальних статусів. І за всіма прогнозами кількість користувачів соц.сетей буде тільки зростати.
Соціальні мережі як маркетинговий інструмент
У зв’язку з такою популярністю соціальних ресурсів виникає питання: чи можна скористатися ними для реклами і налагодження зв’язків з цільовою аудиторією?
Один з головних принципів маркетингу – відповідність потребам споживачів і грамотне визначення цільової аудиторії – стимулює виробників до просування брендів в соціальних мережах. Адже саме там користувачі самостійно надають всі необхідні дані, починаючи від статі і віку і закінчуючи хобі та захопленнями. Залишається тільки чітко визначити цільову аудиторію і прийматися за PR в соціалках.
Вибираємо мережу для просування
Маркетинг в соціальних мережах не прив’язує вас до якоїсь конкретної мережі. Ви можете вибрати будь-яку з них, в залежності від того, де знаходиться більшість вашої цільової аудиторії. Наприклад, якщо ви орієнтовані на європейські країни і Америку, то краще використовувати такі сервіси, як facebook, twitter, instagram. У США і Канаді сильно поширеною мережею також є google +. Якщо мова йде східноєвропейських країнах, то у нас більшою популярністю користується ресурс «вконтакте», а серед молоді досить поширені instagram і facebook.
Інструменти роботи в соціальних мережах постійно розвиваються. Можна використовувати як «старі добрі» групи, так і більш нові ігри і додатки. Основна мета – досягти довірчих відносин з цільовою аудиторією.
Маркетинг в соціальних мережах ще не дійшов до свого піку, тому перспективи такого виду просування досить великі. SMM-спеціалісти знають як скористатися цими перспективами для розвитку вашого бізнесу.