Контекстна реклама: керівництво по аналізу конкурентів – LuxSite

У контекстній рекламі аналізом конкурентів займаються нечасто, на відміну від пошукового просування, де спостереження за конкурентом і аналіз його дій ведеться постійно. Можливо, це тому, що рекламу завжди можна відкоригувати або ж просто призупинити.
Бажаючим провести аналіз ніші або конкурентів ця стаття буде корисною.

Контекстна реклама

Коли варто зайнятися аналізом конкурентів?

  • цей сегмент ринку новий для вас;
  • ви хочете дізнатися які методи залучення клієнтів використовують конкуренти;
  • ви перебуваєте в пошуках нових ідей для джерел трафіку;
  • ви хочете проаналізувати роботу лідируючою на ринку компанії, щоб досягти таких же або навіть кращих результатів.

аналіз конкурентів

Як аналізувати?

Підхід до виконання аналізу безпосередньо залежить від мети. Зараз ми розглянемо яку конкретно інформацію можна отримати, аналізуючи сайт конкурента, і як застосувати це на практиці.

Для повноцінного якісного аналізу перевірити платну видачу вручну буде недостатньо. Краще скористатися спеціальними сервісами. Аналіз західного ринку краще виконувати такими сервісами, як Spyfu або Semrush. Вітчизняний ринок можна аналізувати сервісами Spywords, Serpstat. Ці сервіси є платними, але перевірити, яким з них вам зручніше користуватися, ви можете і по пробної, безкоштовної версії.
Дані отримані за допомогою цих сервісів швидше загальні, ніж детальні. Але напрямок, в якому вам потрібно рухатися, вони вкажуть. Крім того, ці сервіси дадуть вам інформацію про медійну рекламу, яку не так просто знайти.

На що звертати увагу в процесі аналізу?

  1. Бюджет. Немає бізнесмена, якого б не цікавило, скільки витрачають на рекламу його конкуренти. Це правило діє як для традиційного, так і для інтернет-маркетингу. Точні дані про фінансові витрати не вказує ні один сервіс, так як це конфіденційна інформація, але приблизні обсяги бюджетів дізнатися все-таки можна. Хоча дані з різних сервісів будуть відрізнятися. Якщо ви порівняли результати перевірки різних сервісів і не знаєте який з них показує бюджет більш правдиво – вибирайте той, який видає велику цифру.
  2. Ключові запити. Сервіси не просто показують семантику – вони дозволять вам дізнатися на яких запитах конкурент робить акцент, а також перетин ключових слів різних конкуруючих сайтів. Також з даних, показаних сервісом, ви зможете вибрати нові для себе запити.
    Аккаунт і його налаштування. Це найважча частина процесу аналізу конкурентів. Проте дізнатися, як налаштований аккаунт конкурента і спланувати настройку власного облікового запису краще, хоче кожен. Вручну можна подивитися такі дані:
    – настройка мінус-слів конкурента;
    – типи відповідності;
    – типи запитів (високо-частотні, середньо-частотні або низько-частотні);
    – наявність локальних оголошень.
    Ці дані допоможуть вам вибрати конкурентоспроможну семантику.
  3. Позиції. Є дуже багато випадків, коли заради того, щоб утримуватися на перших позиціях, бізнесмени не шкодують нічого на рекламу. Якщо такі є серед ваших конкурентів – вам доведеться з ними змагатися. Для Google це, безумовно, вигідно.
  4. Оголошення. На що звернути увагу при аналізі оголошень конкурента:
    – наявність унікальних торгових пропозицій;
    – задіяні чи розширені оголошення;
    – використання динамічних вставок;
    – загальна подача.
    Частково такі дані можна отримати з різних сервісів, які зберігають навіть старі рекламні оголошення, частково «копати» доведеться вручну.
  5. Також варто проаналізувати історію оголошень конкурента. Таким чином, можна відстежити які методики він використовував і до яких повернувся після дослідження.
  6. Динамічні оголошення. Те, чи користуються ваші конкуренти цим видом рекламних оголошень, може послужити прикладом для вас. Вони добре спрацьовують для великих, добре оптимізованих сайтів. Відрізнити таке оголошення від звичайного можна по довгому або незв’язні змісту, так як воно генерується з низькочастотних запитів автоматично.
  7. аналіз роботи реклами конкурентаРемаркетінг. Його зараз використовують практично всі. Перевірити, чи налаштований ремаркетинг на тому чи іншому сайті (наприклад, на сайті конкурента) зайдіть на сторінку сайту і через якийсь час введіть в пошуковику той же запит. Якщо ви відвідали сайт інтернет-магазину, але не зробили покупки, то вас буде переслідувати реклама цього сайту або навіть конкретного продукту – саме того, яким ви цікавилися.
  8. Посадочні сторінки. Важливим моментом є відповідність змісту сторінки введеному запиту. Наприклад, якщо реклама приведе користувача на сторінку із загальною інформацією, то шансів, що він зробить покупку набагато менше ніж якщо він потрапить на сторінку, що відповідає його запиту. Також посадочні сторінки повинні бути не просто тематичними, але оптимізованими під ключові запити.

Як підсумок можна сказати, що кількість пунктів для аналізу роботи реклами конкурента буде залежати від того, яку мету ви перед собою ставите. Для хорошого результату краще перевіряти не один, а кілька конкуруючих сайтів і систематизувати результати перевірки. Так проведений аналіз буде більш детальним. Це трудомісткий процес, але в майбутньому він принесе вам хороші результати.

В контекстной рекламе анализом конкурентов занимаются нечасто, в отличие от поискового продвижения, где наблюдение за конкурентом и анализ его действий ведётся постоянно. Возможно, это потому, что рекламу всегда можно откорректировать или же просто приостановить.
Желающим провести анализ ниши или конкурентов эта статья будет полезной.

Контекстная реклама

Когда стоит заняться анализом конкурентов?

  • этот сегмент рынка новый для вас;
  • вы хотите узнать какие методы привлечения клиентов используют конкуренты;
  • вы находитесь в поисках новых идей для источников трафика;
  • вы хотите проанализировать работу лидирующей на рынке компании, чтобы достичь таких же или даже лучших результатов.

анализ конкурентов

Как анализировать?

Подход к выполнению анализа напрямую зависит от цели. Сейчас мы рассмотрим какую конкретно информацию можно получить, анализируя сайт конкурента, и как применить это на практике.

Для полноценного качественного анализа проверить платную выдачу вручную будет недостаточно. Лучше воспользоваться специальными сервисами. Анализ западного рынка лучше выполнять такими сервисами, как Spyfu или Semrush. Отечественный рынок можно анализировать сервисами Spywords, Serpstat. Эти сервисы являются платными, но проверить, которым из них вам удобнее пользоваться, вы можете и по пробной, бесплатной версии.
Данные полученные с помощью этих сервисов скорее общие, чем детальные. Но направление, в котором вам нужно двигаться, они укажут. Кроме того, эти сервисы дадут вам информацию о медийной рекламе, которую не так просто найти.

На что обращать внимание в процессе анализа?

  1. Бюджет. Нет бизнесмена, которого бы не интересовало, сколько тратят на рекламу его конкуренты. Это правило действует как для традиционного, так и для интернет-маркетинга. Точные данные о финансовых затратах не показывает ни один сервис, так как это конфиденциальная информация, но приблизительные объёмы бюджетов узнать всё-таки можно. Хотя данные с разных сервисов будут отличаться. Если вы сравнили результаты проверки разных сервисов и не знаете который из них показывает бюджет более правдиво — выбирайте тот, который выдаёт большую цифру.
  2. Ключевые запросы. Сервисы не просто показывают семантику — они позволят вам узнать на каких запросах конкурент делает акцент, а также пересечение ключевых слов разных конкурирующих сайтов. Также из данных, показанных сервисом, вы сможете выбрать новые для себя запросы.
  3. Аккаунт и его настройка. Это самая трудная часть процесса анализа конкурентов. Тем не менее узнать, как настроен аккаунт конкурента и спланировать настройку собственного аккаунта лучше, хочет каждый. Вручную можно посмотреть такие данные:
    – настройка минус-слов конкурента;
    – типы соответствия;
    – типы запросов (высоко-частотные, средне-частотные или низко-частотные);
    – наличие локальных объявлений.
    Эти данные помогут вам выбрать конкурентоспособную семантику.
  4. Позиции. Есть очень много случаев, когда ради того, чтобы удерживаться на первых позициях, бизнесмены не жалеют ничего на рекламу. Если таковые есть среди ваших конкурентов — вам придётся с ними состязаться. Для Google это, безусловно, выгодно.
  5. Объявления. На что обратить внимание при анализе объявлений конкурента:
    – наличие уникальных торговых предложений;
    – задействованы ли расширенные объявления;
    – использование динамических вставок;
    – общая подача.
    Частично такие данные можно получить с разных сервисов, которые хранят даже старые рекламные объявления, частично «копать» придётся вручную.
    Также стоит проанализировать историю объявлений конкурента. Таким образом, можно отследить какие методики он использовал и к каким вернулся после исследования.
  6. Динамические объявления. То, пользуются ли ваши конкуренты этим видом рекламных объявлений, может послужить примером для вас. Они хорошо срабатывают для крупных, хорошо оптимизированных сайтов. Отличить такое объявление от обычного можно по длинному либо несвязному оглавлению, так как оно генерируется из низкочастотных запросов автоматически.
  7. анализ работы рекламы конкурентаРемаркетинг. Его сейчас используют практически все. Проверить, настроен ли ремаркетинг на том или ином сайте (например, на сайте конкурента) зайдите на страницу сайта и спустя какое-то время введите в поисковике тот же запрос. Если вы посетили сайт интернет-магазина, но не совершили покупки, то вас будет преследовать реклама этого сайта или даже конкретного продукта — именно того, которым вы интересовались.
  8. Посадочные страницы. Важным моментом является соответствие содержания страницы введённому запросу. Например, если реклама приведёт пользователя на страницу с общей информацией, то шансов, что он совершит покупку намного меньше чем если он попадёт на страницу, соответствующую его запросу. Также посадочные страницы должны быть не просто тематическими, но оптимизированными под ключевые запросы.

Как итог можно сказать, что количество пунктов для анализа работы рекламы конкурента будет зависеть от того, какую цель вы перед собой ставите. Для хорошего результата лучше проверять не один, а несколько конкурирующих сайтов и систематизировать результаты проверки. Так проведённый анализ будет более детальным. Это трудоёмкий процесс, но в будущем он принесёт вам хорошие результаты.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"