Розробка і просування сайту дуже важливі аспекти розвитку сучасного бізнесу. Все більша кількість продажів товарів і послуг виробляється в режимі онлайн, тому професійно оформлений сайт, який буде у верхній частині списку пошуковика – найкращий метод для збільшення продажів.
Для того щоб розкрутити сайт, створений вами або до вас, буде потрібно розробити грамотну стратегію. Для кожної сфери діяльність стратегія буде відрізнятися, але основні моменти однакові для всіх ніш.
Чи обов’язково розробляти конкретний план дій?
Так як пошукові системи часто ускладнюють задачу по просуванню, посилюючи алгоритм оцінки сайтів, стратегію треба детально продумувати. В іншому випадку вжиті заходи можуть згодом нашкодити.
Яка стратегія буде застосовуватися залежить від декількох факторів, а саме: переслідувана мета, методи її досягнення і ресурси, які планується витратити на розкрутку сайту.
Мета
Мета потрібно ставити конкретну. Якщо це збільшення трафіку, то до якої кількості відвідувачів на добу. Якщо це конверсії, то який відсоток.
Бюджет
Тому, скільки ресурсів виділяється на розкрутку сайту залежить і швидкість і якість його просування.
Методи
Вони залежать безпосередньо від цілей і бюджету. Тому визначатися зі способом просування і складати план дій можна, тільки коли завдання і бюджет відомі.
Розробка і просування сайтів часто робиться з метою збільшення продажів і підвищення впізнаваності бренду. Залучити на сайт більшу кількість відвідувачів можна, зробивши акцент на високочастотні запити. Так ви можете бути першими в списку по 50 основним запитам. Більша кількість продажів, але з меншою відвідуваністю вам дасть орієнтованість на низькочастотні запити.
Завдання SEO полягає в тому, щоб привести на сайт велику кількість відвідувачів (потенційних клієнтів) і конвертувати їх в клієнтів.
Отже, що потрібно зробити, щоб привести відвідувачів на сайт?
- зібрати ключові запити різної частотності;
- оптимізувати тексти на сайті під ці запити;
- зробити внутрішню оптимізацію;
- забезпечити якісні зворотні посилання на ваш сайт.
Ці дії не є одноразовими. Необхідно відстежувати результати виконаних робіт і постійно працювати на просування сайту.
Ще один важливий момент, який треба продумати заздалегідь, це буде у вас один сайт або кілька. Якщо все буде триматися на одному сайті, то просувати його варто наскільки якісно, наскільки можливо. Працювати треба на природні посилання і розкручування бренду. Якщо сайтів кілька то треба бути обережними, щоб не потрапити під фільтр. Відрізнятися сайти повинні всім починаючи з дизайну і контактних даних компанії і закінчуючи ip адресами і серверами.
Стратегії просування сайтів розробляються індивідуально, але є моменти, які працюють однаково для всіх в певній ніші. Маючи будь-якої досвід і напрацьовану систему можна створити якісну стратегію і добитися бажаного результату.