Створити сайт не так складно, а ось створити сайт, який буде просуватися в пошукових системах і, відповідно, просувати ваш бізнес – це зовсім інша справа. Сайт, який знаходиться за межами поля зору користувачів – не на першій, або що ще гірше, не на другий і не на третій сторінці видачі пошуковика – буде значно менш ефективним, ніж сайт, який в ТОПі.
Для того щоб дізнатися що ви упустили в створенні і просуванні свого веб-ресурсу ви можете замовити аудит сайту. Він допоможе вам виправити проблемні місця сайту і зробити його більш привабливим.
Основні принципи
Основні принципи аналізу роботи сайту подібні аналізу бізнесу в загальному – дається оцінка кількості продажів і ефективності роботи з клієнтом. Але аналіз сайту також проводиться з точки зору SEO. Такий аудит допомагає зрозуміти наскільки актуальна стратегія просування використовується.
SEO-аудит розглядає ваш сайт з позиції пошукача і допоможе вам зайняти лідируючі позиції в списку видачі. Результати аудиту дадуть вам, або фахівця, який займається просуванням вашого сайту, напрямок роботи.
Зверніть увагу, що тут говориться саме про органічні результатах пошуку, а не про платну рекламу, яка знаходиться у верхній частині списку. Органічні результати постійно змінюються, тому треба не просто одноразово оптимізувати сайт, а підтримувати його позиції.
Як вплинути на свій рейтинг в пошуковій системі?
Позицію сайту в пошуковій системі формують два головні критерії – трафік сайту і кількість зовнішніх посилань. Відповідно, щоб підняти сайт в топові позиції потрібно збільшити ці показники.
Трафік
Трафік – це кількість відвідувачів вашого сайту. Для хорошої роботи важливі як нові відвідувачі, так і постійні клієнти. Сайт повинен відповідати певним вимогам – бути легким в користуванні, цікавим, сучасним і давати можливість для вашого взаємодії з клієнтом. Навігація на сайті повинна бути простою, гіперпосилання повинні вести відвідувача на інші сторінки, які, в свою чергу, повинні бути якісно спроектовані. Обов’язково на сторінках повинен бути хороший, цікавий контент, з використанням ключових запитів. Також кожна сторінка повинна мати meta description з ключовими словами. Це зробить сайт більш дружнім до пошукових систем.
Зовнішні посилання
Посилання на інших сайтах, які вказують на ваш сайт – потужний інструмент. Хоча нарощування такої посилальної маси займе у вас чимало часу, в майбутньому це дасть свій результат.
Крім цих двох критеріїв, оцінюватися також будуть зображення на сайті. Картинки повинні бути хорошої якості і не застарілі. Кожне зображення повинно мати теги або опис. Якщо цього немає – доведеться виправити. При цьому не варто забувати що зображення, гифки або відео великого розміру загальмовують завантаження сторінки. Це негативно позначається на позиціях сайту, так як відвідувачі можуть піти, не дочекавшись завантаження і більше не повернутися.
Аудит важливий щоб зрозуміти по яких запитах шукають ваш сайт, з якого джерела більше переходів, а з якими можна ще попрацювати. Знання цих показників допоможе вам налагодити роботу сайту найбільш ефективно.