Є одна стратегія просування сайтів, яка ефективно працює в США, але поки не користується великою популярністю в нашій країні. Про неї ми зараз і поговоримо. Йтиметься про білому SEO. Ця стратегія ефективна для різних напрямків, але найкраще працює з інформаційними проектами і сторінками.
Коротенько стратегію можна описати треба пунктами:
- Створення сторінки.
- Поширення.
- Отримання і множення результату.
Тепер розглянемо кожен пункт окремо.
1. Створення сторінки.
Для того щоб залучити користувачів потрібна сильна сторінка. Що це означає? Тема сторінки повинна бути актуальною, запитуваної, і зі зрозумілою, цікавою структурою. Великою популярністю користуються інструкції та гіди з використанням інфографіки, або ж просто велика стаття, але з хорошою структурою і, бажано, з ілюстраціями.
Дуже важливо щоб це була непроданих сторінка, тобто цільове дію відвідувача – не купівля товару, а, наприклад, оформлення підписки на вашу розсилку.
Що потрібно для створення сильної сторінки?
- актуальна тема (переважно вибирати між середньочастотними і високочастотними запитами);
- якісний контент (корисна інформація);
- гарне дизайнерське оформлення.
Головне – поставити собі за мету створити такий контент, яким люди захочуть ділитися.
Щоб подивитися приклади таких сторінок необхідно знайти схожі за тематикою сайти і блоги і перевірити їх на сервісі Ahrefs, вибравши опцію Top Pages. Отримуємо список сторінок, на які йде максимальну кількість зворотних посилань. Дивимося ці сторінки і аналізуємо як вони зроблені.
Сильна сторінка може бути як невеликий – фактично однією сторінкою – так і многостраничной, наприклад, інструкції або керівництва користування. Природно, другий варіант вимагає великих вкладень і тимчасових витрат.
Що дає така сторінка? Зворотні посилання, трафік тільки цільової, соціальні сигнали (репости, лайки і т. П.). Перед тим як приступити до створення сильної сторінки обов’язково вивчіть конкурентів, можна переглянути іноземні сторінки з вашої тематики.
2. Просування.
Самого тільки створення сильної сторінки недостатньо для сайту. Її треба просувати. Без цілеспрямованого просування обійдуться хіба що власники розкручених сайтів або блогів, у яких є велика постійна аудиторія. В такому випадку ваша аудиторія забезпечить вам гідне кількість зворотних посилань.
Як просувати?
Варіант перший – блогери.
Процес налагодження відносин з блогерами може бути трохи затяжним, але ви можете отримати значний список людей, які будуть поширювати ваші сторінки в обмін на будь-які з продаваних вами послуг.
Для початку вам треба зібрати топові блоги за своєю тематикою і створити базу контактних даних блогерів. Існують програми та сервіси, які збирають такі дані автоматично.
Скористатися можна не тільки блогами, але і розкрученими акаунтами в соц. мережах, наприклад, твіттері або фейсбуці. З таких акаунтів можна також отримувати чимало трафіку.
Складаємо список з таких даних:
- ім’я;
- Адреса електронної пошти;
- посилання на акаунти;
- відвідуваність.
Відвідуваність сайтів можна переглядати і без доступу в аналітику Google, а саме використовуючи сервіс Similarweb. Він покаже не тільки загальні дані про відвідуваність, але також джерела, з яких здійснюються переходи.
Основний метод взаємодії з блогерами – електронна пошта. Є сервіси, які покажуть вам відкривав чи одержувач листа, надавати аналітику і зберігати скрипти.
База повинна бути великою і її потрібно постійно розширювати. Але пам’ятайте, що збирати дані треба тільки за своєю тематикою.
Варіант другий – розсилка.
В цьому випадку вам знадобляться послуги розсилки прес-релізів, подібні до тих, або ті ж, які використовують ЗМІ-сайти для поширення новинних статей. Прикладами таких сервісів є businesswire і i-newswire.
За допомогою цих сервісів проводиться розповсюдження прес-релізу. Це означає що ви до своєї сильної сторінці пишіть цікавий прес-реліз, придумуєте для нього помітне, що запам’ятовується зміст і задешево розсилаєте по базі журналістів.
Якщо інформація дійсно якісна, а тема актуальна, то вам може пощастити і вас підтримають топові інформаційні портали.
3. Результат.
В результаті таких дій ми отримуємо зворотні посилання, вихід сторінки в топ по ключовим запитам. Крім цього, ви отримуєте вищу відвідуваність сайту, збільшення кількості підписаних на розсилку клієнтів, підвищення кількості переходів на продає сторінку і більшу кількість лайків і репоста.
Стратегія безпосередньо залежить від того, яких дій ви очікуєте від клієнта. Найчастіше цей метод використовується для збільшення кількості передплатників на розсилку, а сам продаж виробляється шляхом e-mail маркетингу.
Отже, за інформаційними запитами ви в ТОПі, як же бути з комерційними запитами?
Ділові пропозиції від будуть просуватися за рахунок великої кількості сильних інформаційних сторінок, які посилаються на потрібні розділи сайту. Також значно зросте кількість зворотних посилань, що, безумовно, дасть результат і в просуванні комерційних запитів.
Метод сильних сторінок не найпростіший, але дуже дієвий. З білих методів це найбільш ефективний і часто використовуваний в Америці і Західній Європі. Для наших країн це все ще перспектива, так як використовуються частіше сірий і чорні методи просування.